Vídeo-curs a la carta

Xarcuteria Vegetal

Idees i tècniques per desenvolupar una oferta de productes elaborats a partir d’ingredients vegetals i així fomentar la creativitat i la innovació.

Presentació del curs

Tots els professionals de la xarcuteria saben prou bé que la innovació i la creativitat han estat elements imprescindibles per l’especialització i modernització de l’oferta alimentària dels seus establiments, i d’aquesta forma poder fer front a la ferotge competència del mercat actual. Ara toca fer front a un altre dels reptes que tenen actualment els xarcuters: ampliar l’oferta de productes a uns clients-consumidors que tenen altres opcions alimentàries, a la vegada que posen a l’abast del client tradicional una gamma de productes nova, atractiva i saludable, integrada dins les tendències gastronòmiques actuals.

Objectius

Partint de la base dels coneixements bàsics en tècniques xarcuteres i culinàries, l’objectiu d’aquesta sessió és aportar idees i tècniques per desenvolupar una oferta de productes elaborats a partir d’ingredients vegetals, d’acord amb els criteris de l’Escola per fomentar la creativitat i la innovació dels assistents amb noves propostes i tècniques de treball.

Conceptes i productes a desenvolupar

Concepció, disseny i elaboració d’especialitats en quatre línies diferents:

• Escabetxos i lasanyes vegetals
  • Productes per planxa i forn: formats tipus hamburguesa, pilotilla i altres.
  • Productes fins tipus hummus
  • Terrines i mousses vegetals.
CURS EN castellà
Vídeo-curs online
A la carta
Professors: Josep Dolcet i Xesc Reina