Vídeo-curs a la carta

Tapes i entreteniments per a l’estiu

Petits plaers, capricis o plats quotidians.

Presentació de la sessió

El món tradicional de la tapa, tan arrelat al nostre país, ha esdevingut un fenomen gastronòmic de primer ordre. L’estiu és un dels moments més indicats pels menjars informals i els pica-pica. Els xarcuters no poden mantenir-se al marge d’aquestes corrents, ni deixar passar les oportunitats, i més si es tenen en compte les possibilitats que permeten la gran varietat de productes que elaboren o comercialitzen als seus establiments.

El potencial de creixement de venda, el ventall de possibilitats que ofereixen aquests productes, molts d’ells pertanyents a un receptari tradicional, o altres procedents d’altres cultures gastronòmiques, a la vegada que el perfeccionament de les tècniques culinàries, d’elaboració i de conservació, justifiquen plenament una sessió dedicada a l’elaboració d’aquests productes.

Objectius

El curs té com a objectiu introduir al xarcuter en el món de la tapa i aperitius partint de la base dels productes que habitualment elabora o comercialitza. Així, a partir d’aquests productes es pretén desenvolupar diferents propostes i aplicacions culinàries que puguin integrar-se en la seva oferta gastronòmica i adaptar-se a les noves tendències de consum.

Continguts

Durant la sessió s’elaboraran diferents propostes, entre les que destaquen: Preparacions en base pa tipus coca o panades en format mini o aperitiu (Ens elaborarem una massa de pa bàsica per treballar-ho tot plegat). Bombons de carn, enfilalls, variacions amb fruites seques i escabetxos…, tot un món per gaudir de petits plaers.

Professors

Francesc Reina i Bosch. Mestre Cansalader-Xarcuter. Professor de l’Escola de la Fundació Oficis de la Carn.
Josep Dolcet. Veterinari. Coordinador Escola Oficis de la Carn.

CURS EN Castellà
Vídeo-curs online
A la carta
Professors: Francesc Reina i Josep Dolcet.
Durada: 120 min.
Socis:
Preu: 50 €
 |  No socis: 75 €
Aquirir el curs
Registra't
a l'Escola de la Carn

Registra't a l'Escola de la Carn
Vídeo-curs adquirit satisfactoriament
Pròximament rebreu un correu amb l'activació
Sessió iniciada correctament
Registra't